¡Descansa en paz, PADRE IGNACIO!

 Si al darrer comunicat comunicàvem el traspàs del qui fou Rector d'aquesta parròquia durant els anys 1999-2014, Mossèn Joaquim Monasterio, ara hem de lamentar el decés d'Ignacio Elejalde, "Padre Ignacio", als 87 anys d'edat, Vicari de la nostra parròquia des del 1977. La cerimònia exequial es va celebrar el passat divendres 14 de gener a les 12h30 al Tanatori de Cornellà i la Missa-Funeral a Santa Tecla es celebrarà, si a Déu plau, el proper DISSABTE 29 de GENER a les 12hores. 



Al mateix temps que agraïm al Senyor els seus anys de vida, aixequem una pregària per ell i no cal dir que la parròquia el trobarà molt a faltar perquè fins el passat 24 de Desembre celebrava amb nosaltres cada dia l'Eucaristia. Aquell dia va patir una greu caiguda que va desencadenar molt ràpidament en una forta i sobtada davallada en la seva salut fins que el dimarts 11 de gener va ser cridat a la casa del Pare. 

Al cel ens poguem veure! 

Comentaris

Enric ha dit…
Aquesta nit 29-30 de gener de 2022, he somniat que anava a veure l'horari de misses de la Parròquia de Santa Tecla al panell informatiu de la façana, he llegit que la 1ª missa era a les 5:00 h. del matí, estranyat m'he preguntat quin mossèn la celebraria quan tot just davant meu em passa el mossèn que anava a celebrar-la: Padre Ignacio, primer he dubtat que fos ell, perquè en el somni ja sabia que havia mort fa uns dies, a més, era aparentment molt més jove, d'uns 30 anys, corpulent, amb un traje-americana negre i cleriman molt elegant, no semblava caminar, surava davant meu, m'ha mirat amb un posat serè i a seguit avançant cap a la porta de l'església.
M'he sobresaltat i volia despertar-me, però no podia sortir del somni, he intentat obrir els ulls i pensant que ja els tenia oberts m'he trobat dintre de l'església, he vist els totxos de les parets des de un banc esperant l'entrada del Padre Ignacio. Finalment he aconseguit despertar-me.
Estic molt agraït amb el P. Ignacio i amb tots els sacerdots i catequistes de la parròquia,
EAC
Gràcies, Enric, per compartir el teu somni emotiu. Ahir va tenir la Missa-Funeral en memòria del Padre Ignacio i realment ha estat una Cerimònia inoblidable tot donant gràcies al Senyor per la vida i la persona del Padre Ignacio.